Skip Navigation
 

Reklamacje i zwroty



Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdĽ, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 502-039-644.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  • Prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy z naszÄ… firmÄ….

  • PrzeÅ›lij do nas produkt, który chcesz zareklamować, doÅ‚Ä…czajÄ…c do niego pisemne oÅ›wiadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formÄ™ rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniÄ™dzy (w zależnoÅ›ci od podjÄ™tej przez sklep decyzji).

  • W ciÄ…gu 14 dni od otrzymania przesyÅ‚ki poinformujemy CiÄ™ mailowo lub telefonicznie o wyniku postÄ™powania reklamacyjnego.

  • Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciÄ…gu 7 dni roboczych od dnia podjÄ™cia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawÄ™ reklamowanego produktu, przesÅ‚anie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniÄ™dzy.

  • Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnionÄ…, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjÄ™tej decyzji i w ciÄ…gu 14 dni roboczych odeÅ›lemy na koszt kupujÄ…cego reklamowany produkt. W przypadku pÅ‚atnoÅ›ci kartÄ… pÅ‚atniczÄ… zwrot Å›rodków zostanie wykonany na kartÄ™.



W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: kontakt@geosyntetyki.info lub telefonicznie: 502-039-644. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  • Prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy z naszÄ… firmÄ…

  • OdeÅ›lij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z caÅ‚Ä… jego zawartoÅ›ciÄ….

  • DoÅ‚Ä…cz do przesyÅ‚ki pisemne oÅ›wiadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniÄ™dzy.

  • W ciÄ…gu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyÅ‚ki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi Å›ladów użytkowania, czy nie zostaÅ‚ uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje siÄ™ w oryginalnym opakowaniu z caÅ‚Ä… jego zawartoÅ›ciÄ…).

  • Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazaÅ„, na Twój adres email przeÅ›lemy informacjÄ™ o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na zaÅ‚Ä…czony numer konta w ciÄ…gu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniÄ™dzy. W przypadku pÅ‚atnoÅ›ci kartÄ… pÅ‚atniczÄ… zwrot Å›rodków zostanie wykonany na kartÄ™.



Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt.